Articoli

Quando cambiare il pneumatico: la guida completa all'usura dei pneumatici della moto
Шини байка – це єдиний контакт між вами та дорогою. Придбавши мотоцикл (наприклад, тут: http://dvako.com.ua/ua/motocikly), варто дізнатися, як часто потрібно їх міняти. На відміну від автомобіля з чотирма колесами, мотоциклісти повністю залежать від двох невеликих ділянок гуми, кожна з яких не більша за долоню. Тому вміння правильно оцінювати стан шин – це не просто економія грошей, а питання життя і смерті.
Глибина протектора – перший індикатор
Найпростіший спосіб перевірки – це виміряти глибину протектора. Нова мотоциклетна шина має глибину близько 6-8 мм, а критична межа становить 1,6 мм для дорожніх шин і 2-3 мм для спортивних. Але цифри – це лише частина історії.
Метод монетки: Вставте монету в 1 гривню в канавку протектора. Якщо верхня частина гербу України повністю видна, час замінювати шину.
Це правило діє і для шин мопедів. Якщо ви хочете придбати невибагливий, простий двоколісник, який буде добре себе поводити навіть на легкому бездоріжжі, придивіться до мопеда Дельта. Це незмінна класика, яка не втрачає популярності. Кращі варіанти цієї легендарної моделі ви можете подивитися тут: http://dvako.com.ua/ua/mopedy/mopedy-delta.
Індикатори зносу – підказки від виробника
Сучасні шини мають вбудовані індикатори зносу. Це невеликі виступи у канавках протектора. Коли протектор зношується до рівня цих індикаторів, шина потребує негайної заміни. Ці позначки розташовані у 6-8 місцях по окружності шини.
Типи зносу та їх діагностика
Варто розуміти, що є різні типи зносу шин. Незалежно від місця появи відповідних слідів, гуму потрібно замінити. Основні типи зносу шин мотоцикла такі:
- Рівномірний знос. Коли шина зношується рівномірно по всій ширині, це означає правильний тиск, хорошу балансування та нормальний стиль їзди. Такий знос – найкращий сценарій, який дозволяє максимально використати ресурс шини.
- Знос по центру. Якщо центральна частина протектора зношена більше, ніж краї, це класична ознака надмірного тиску в шинах. Перекачані шини не тільки швидше зношуються, але й гірше тримають дорогу, особливо на мокрому асфальті.
- Знос по краях. Коли краї шини зношені більше за центр, це вказує на недостатній тиск. Такі шини перегріваються, байк споживає більше палива. У цьому випадку покришки можуть навіть розірватися на швидкості.
- Нерівномірний знос. Плями зносу, «зубчастий» протектор або знос лише з одного боку сигналізують про серйозні проблеми: розбалансування коліс, зношені підшипники, проблеми з підвіскою або неправильне вирівнювання.
Тож варто періодично дивитися на стан шин, контролювати тиск та вживати відповідних заходів при виявленні відхилень.
Коли замінювати: критерії прийняття рішення
Обов’язкова заміна відбувається, коли глибина протектора становить менше 1,6 мм, з’являються видимі корди або металеві нитки, тріщини на бічній поверхні. Також потрібно замінити гуму при появі гриж або деформацій, проколів більше 6 мм у діаметрі або коли вік шини становить понад 5 років незалежно від пробігу. Заміна рекомендована також в наступних випадках:
- Глибина протектора 2-3 мм для спортивної їзди.
- Нерівномірний знос більше 2 мм різниці.
- Втрата еластичності гуми (затвердіння).
- Часті проколи або ремонти.
Агресивна їзда може зменшити ресурс шин у 3-4 рази. Спокійна їзда дозволяє отримати максимальний пробіг, але навіть найакуратніший стиль не врятує від природного старіння гуми.
Обрати мотоцикл з шинами відповідного типу ви можете в інтернет-магазині Dvako. Серед широкого асортименту байків для різних умов використання и знайдете найкращий варіант.